Τι κάνει το μάρκετινγκ δημιουργικό;
Είναι περισσότερο φαντασία ή καινοτομία; Το μάρκετινγκ, όπως και άλλες εταιρικές λειτουργίες, έχει γίνει πιο περίπλοκο και αυστηρό. Οι marketers πρέπει να κατέχουν γνώσεις από ανάλυση δεδομένων, εμπειρία των πελατών αλλά και τον σχεδιασμό προϊόντων. Αυτοί οι μεταβαλλόμενοι ρόλοι απαιτούν έναν νέο τρόπο σκέψης για τη δημιουργικότητα στο μάρκετινγκ. Αυτές οι τάσεις περιλαμβάνουν τη δημιουργία με τον πελάτη, όχι για τον πελάτη, την επένδυση στην τελική εμπειρία, στο μέτρο της δημιουργικότητας και την νοοτροπία μιας startup.